2015. július 19., vasárnap

Paula Daly: Milyen anya az ilyen?

"Mit tennél, ha eltűnne a legjobb barátod gyereke, és erről te tehetnél? Pontosan ez történik egy fagyos decemberi napon a Tóvidéken élő Lisa Kallistóval, a három gyermeket nevelő, túlhajszolt édesanyával. Csak egy pillanatig nem figyel, és rémálommá válik az egész élete."

A könyv fülszövegével nagyon nem vagyok elégedett, mert egyáltalán nem úgy történt, ahogy azt sejtetni engedte. Kacifántosabb módon, és én nem is éreztem annyira nagyon hibásnak a barátnőt, nem hibásabbnak, mint az anyát. De ettől függetlenül nem tudtam letenni a könyvet, annyira jól történtek benne az események. Megismertük Lisát a főszereplő anyát, a hétköznapjait, a munkáját, a magánéletét. Joanne, a nyomozónő, kissé furcsa, de végülis szimpatikus figura, az ő magánéletében is részt vehetünk, és időnként a "tettes" gondolataiba is belelátunk. Ezért is tetszett annyira, mert nem a hagyományos módon krimi ez, hanem inkább egy mindennapok történéseibe ágyazott bűnügy, ami megtörtént, következményei lesznek, emberi kapcsolatok romlanak el, titkok derülnek ki, miközben egyszer erre az emberre gyanakodtam, egyszer arra. 
A vége is teljesen jó volt, bíztam is benne, hogy az lesz, talán egy kicsit túl gyorsan történt minden, de még ez sem biztos :) Lehet, hogy olvastam volna még, azért érzem így. :)

10/10

Bea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése