2017. augusztus 17., csütörtök

Duplázz a Librivel!

A Libri 1+fél nyári akciójának keretében, most sok szuper könyv közül válogathattok, s két - az akcióban részt vevő - könyv vásárlása esetén az olcsóbbikat 50% kedvezménnyel tudjátok megvásárolni. Az akció augusztus 31-ig tart.

Mi pedig szépen párba állítottunk nektek néhány könyvet, amik tökéletes célpontjai lehetnek egy-egy nagy akciós zsákmányszerzésnek. Lássuk is őket! :)

Puszi, Erzsi! - A hercegnő naplója
Egyértelmű hogy ez a két könyv tökéletesen passzol egymáshoz, hisz a szerzőknek egyértelműen kijár a Felséges úrnőm megszólítás. Én magam pedig nagyon szívesen élnék egy Erzsébet Fenevadova és egy Leia hercegnő által írányított birodalomban, komolyan, a világ egy sokkal szebb hely lenne. :)
Erzsi és Carrie Fisher humora jól kiegészítik egymást, a nevetés mindkét könyv esetében garantált.
A könyvekről írt blogbejegyzésünket itt és itt tudjátok elolvasni.

Fülemüle - Vörös sátor
Ez két csodás, hamisítatlan női regény, mind a kettőt nagyon szerettem olvasni. Közös még az is a két könyvben, hogy mind a kettőnek van, illetve a Fülemülének még csak lesz filmes feldolgozása.
Akik szeretik a történelmi romantikusokat, azoknak ez a két könyv remek választás lehet, a megszokott "történelmi romantikus" elemeken kívül mindkettőjüknek különleges története van.
A könyvekről írt bejegyzésünket itt és itt olvashatjátok.

A lányok - Napsugaram
Mindkét könyv igaz történetet mesél el, bár teljesen máshogyan teszik. De a fő gondolatok, amik eszembe jutottak a könyvek olvasásakor ugyanazok voltak, vajon ha valaki egy bizonyos helyzetben máshogy lép, történhettek volna másképp a dolgok, elkerülhető lett volna a tragikus végkifejlet? És ugye a másik nagy kérdés, én mit tettem, vagy mondtam volna az adott helyzetben?
A Napsugaram az év egyik legelgondolkodtatóbb olvasmánya volt a számomra, A lányok pedig az év leginkább várt regénye.
A könyvekről írt bejegyzésünket itt és itt olvashatjátok.

Hová lett Audrey? - Eleonor és Park
Na, ezek a könyvek is tökéletesen összeillenek, ugyanis mind a kettő olvasása erős kihatással van a könnycsatornákra. A Hová lett Audrey-t olvasva a könnyed fog kicsurdolni a nevetéstől, az Eleanor és Parkot olvasva pedig szükséged lesz papírzsepire és egy csendes sarokra, ahol megszakadhat a szíved.
Tudom, tudom, nagyon sokszor leírtam már, hogy nem szeretem annyira a young adult könyveket, de ezeket imádtam, jó szívvel ajánlom mindenkinek! :)
A könyvekről írt bejegyzésünket itt és itt olvashatjátok.

Egyasszony - A lány hét névvel
Első gondolatom az volt, hogy mi köze is van ennek a két könyvnek egymáshoz? Lehet-e párhuzamot húzni kettőjük között? És rájöttem, hogy bizony lehet, hiszen először is mindkettő igaz történet, mindkettő főszereplője és írója kemény, embert próbáló dolgokon ment át. Akaraterő, kitartás, megrázó női sorsok. Olvassátok, mert bár vannak párhuzamok, mégis két teljesen más női életet, történetet ismerhettek meg. 
A könyvekről írt bejegyzésünket itt és itt olvashatjátok.

És akkor most jöjjön pár "szingli" könyv is, amelyek olyan karakteresek és fantasztikusak, hogy nincs szükségük álompárra! :) :)

A Gyatlov-csoportról és a targédiájukról nem sokat tudtam a Halálhegy előtt, de elolvasva ezt az izgalmas, jól összerakott dokumentumregényt sok dologra fény derült. Ez a könyv szerintem egy tökletes szülinapi/karácsonyi (kezdd el időben a felkészülést :)) ajándék lehet fiatalabbak és idősebbek számára egyaránt. A bejegyzés a könyvről itt olvasható.

A Javíthatatlan Optimisták Klubja egy különleges könyv, szerettem olvasni, nagyon jó volt órákra elveszni a Balto nevű bisztróban, s az itt hallott történetek forgatagában.
A bejegyzés a könyvről itt olvasható.

Anyavalya, ez mindkettőnk nagyon nagy kedvence lett, sok mindent nem is akarok róla írni, ezt olvasni kell! :) A bejegyzés a könyvről itt olvasható.

Az akcióban szereplő összes könyvet ezen a linken tudjátok megnézni: https://goo.gl/q7Mmun

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése