2018. január 7., vasárnap

Egy év, egy tucat könyv - A Könyvutca első olvasós kihívása


Már rég befurakodott a fejembe egy könyvutcás olvasós kihívás ötlete, de aztán valahogy nem igazán foglalkoztam vele komolyabban. De most itt az új év, új kezdet, és egy csomó könyv ami idén is csak ránk vár. :)

A kihívást egy kicsit olyanra szerettem volna megcsinálni, hogy a mi olvasási szokásainkhoz hasonlítson a legjobban, azaz legyen sokszínű és változatos.
Hát igen, változatos... mindig is azt gondoltam magamról, hogy változatosan olvasok, de ha jobban belegondolok, azért nekem is vannak ezen a téren hiányosságaim, egyszóval ez a kihívás nekem is nagy segítségemre lesz abban, hogy ne tűnjek el jó barátaim, a thriller és krimi hegyek alatt... :)



12 szempont lesz, ami alapján kell majd választanod a könyveket, itt a blogon és a facebook oldalon is fogunk írni a választott könyvekről, ajánlókat is találhattok majd az egyes meghatározásokhoz. Illetve a résztvevők között nyereményjátékot is fogunk szervezni.

Nézzük is akkor a szempontokat, ami alapján majd ki kell választanod az egyes havi olvasmányaidat:

1. Olvass el egy novellás kötetet!
2. Olvass el egy híresség olvasmánylistáján szereplő könyvet!
3. Olvass el egy kedvenc korszakodban játszódó könyvet!
4. Olvass el egy könyvet, amiről itt a blogon olvastál!
5. Olvass el egy sci-fi műfajú könyvet!
6. Olvass el egy átdolgozást: klasszikust, mesét, bármit csak átdolgozás legyen!
7. Olvass el egy egzotikus, különleges helyszínen játszódó könyvet!
8. Olvass el egy életrajzi regényt, vagy egy önéletrajzot!
9. Olvass egy olyan könyvet, amelynek a szerzője irodalmi Nobel díjat kapott!
10. Olvass el egy könyvet, amit egy barát vagy családtag ajánlott!
11. Olvass el egy olyan műfajú könyvet, ami teljesen kívül esik a komfortzónádon!
12. Olvass egy el egy gyermek, ifjúsági, vagy young adult könyvet!

Ha szeretnél jelentkezni, akkor azt itt is jelezheted kommentben, vagy facebookon a bejegyzés megosztásánál, illetve molyon is jelentkezhettek majd a kihívásra! :)

Reméljük minnél többen fogunk a blog első kihívásán együtt olvasni!

Zsófi

6 megjegyzés:

  1. Dejóóó :)) Én is én is :) mármint jövök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupeeeer! Most csinálgatom a molyos kihívást is, remélem pár nap múlva ott is lehet majd jelentkezni! :)
      zsófi

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Én is szeretnék jönni! Régen keresek valami ilyesmi kihívást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Nagyon örülünk, hogy kedvet kaptál hozzá! :D
      Ha megvan a januári olvasmányod, akkir mindenképpen írd meg majd azt is nekünk! Akár itt, akár facebookon, akár az email cimünkön (konyvutcablog@gmail.com), bárhol! :) :)
      Zsófi

      Törlés
  3. Sziasztok!

    Én is szeretnék, remélem nem vagyok elcsúszva :) , mint az előttem szóló, én is régóta akarok valami hasonlóban részt venni :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülünk, hogy te is csatlakozol! Majd írd meg nekünk milyen novelláskötetet választottál! :)

      Törlés