2015. július 4., szombat

A Hónap Könyve(i) júniusban

Új rovatot találtunk ki, amelyben kiválasztjuk a hónap három legjobb könyvét. Főleg olyan könyvek lesznek ezek, amiket mind a ketten elolvastunk, azaz annyira tetszett egyikünknek, hogy ajánlotta a másikunknak. :)

Akkor lássuk  június három könyvét:



Egyetértek Zsófival abban, hogy ez egy kiemelkedően jó könyv volt!! Megrázó, olvasmányos, szeretettel, erővel, összefogással teli. Példát kapunk kitartásból, bizonyságot arról, hogy mennyi mindent kibír az ember, ha van egy célja. Számomra a letehetetlen kategóriába tartozott. /Bea/

Ezt a könyvet Anya olvasta először, aztán került az én kezembe. Egy nagyon komoly témával foglalkozott a könyv, amiről én még nem is hallottam. Megrázó és elgondolkodtató könyv volt, sokszor megálltam az olvasás közben, és elgondolkodtam, hogy vajon én hogyan döntöttem volna ebben, vagy abban a helyzetben, vagy hogy egyáltalán lett volna-e rá jogom, hogy döntéseket hozzak. /Zsófi/

Igazi kikapcsolódás volt, kedves és aranyos. Ha egy könyvben gyerekek a főszereplők, az nálam már eleve  fél  háromnegyed siker.:) Ha még a történet is eredeti és az írásmód is megnyerő, akkor  csak jót tudok mondani róla. Ez a könyv ilyen volt. /Bea/

(Az eredeti bejegyzésekért csak kattints a címekre) 

Bea-Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése